Model kształcenia w wyższych szkołach zawodowych Francji i Polski na przykładzie IUT w Metz i PWSZ w Gorzowie Wielkopolskim – pięć lat doświadczeń

 

 

 

 

Model kształcenia w wyższych szkołach zawodowych Francji i Polski na przykładzie IUT w Metz i PWSZ w Gorzowie Wielkopolskim – pięć lat doświadczeń / [red. Ewa Kraszewska, Elżbieta Skorupska-Raczyńska] ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim. – Gorzów Wielkopolski : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2003. – 60 s. ; 24 cm.

 

 

Spis treści:
Słowo wstępne

prof. dr hab. Zenon Głodek: Polsko-francuska współpraca gospodarcza i naukowa

Jean Jacques Schaal:  Geneza projektu współpracy między francuskimi uniwersyteckimi instytutami technologicznymi a przyszłymi polskimi wyższymi szkołami zawodowymi: przykład IUT w Metz – PWSZ w Gorzowie

mgr Kazimierz Marcinkiewicz: Pięć lat współpracy i doświadczeń

dr Jean-Lue Herimann: Pięć lat aktywnej współpracy między IUT w Metz a PWSZ w Gorzowie Wielkopolskim (bilans i perspektywy)

mgr Roman Gawroniak: Rola współpracy polsko-francuskiej na przykładzie PWSZ w Gorzowie i IUT w Metz

prof. dr hab. Andrzej Bałaban: Model kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim

prof, Rene Gruber: Miejsce Uniwersyteckiego Instytutu Technologicznego w Metz we francuskim systemie uniwersyteckim

Yves Lemoine: Po zdobyciu uniwersyteckiego dyplomu technologicznego – wejście na rynek pracy czy kontynuowanie studiów