Ankieta

Badanie satysfakcji użytkowników biblioteki

I. W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę?
Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej.
(Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi).

II. Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych?

III. Jak Pan/Pani ocenia:
1. warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece

2. wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu)

3. godziny otwarcia

4. pracowników biblioteki

4a. kultura obsługi (życzliwość, nastawienie, pomoc)

4b. kompetencje

4c. dyspozycyjność

5. zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)

6. zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)

7. zasoby elektroniczne (kompletność, aktualność baz danych, czasopism, książek, itp. w stosunku do oczekiwań)

8. zasady wypożyczeń

8a. czas realizacji zamówienia

8b. dopuszczalna liczba egzemplarzy

8c. dopuszczalny okres wypożyczeń

9. usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji)

10. wydarzenia kulturalne organizowane przez bibliotekę

11. ofertę edukacyjną (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę)

12. witrynę internetową biblioteki (przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji)

13. możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece

14. możliwości korzystania z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)

IV. Metryczka
1. Płeć

2. Wiek

3. Status użytkownika (proszę wybrać dominującą możliwość)

4. Jak często korzysta Pan/Pani z usług biblioteki?

IV. Uwagi wypełniających ankietę: