Badanie satysfakcji użytkowników biblioteki
Oddziały (proszę wybrać z listy rozwijanej ocenianą bibliotekę): Biblioteka Główna (ul. Sikorskiego 107 - wejście od ul. Kosynierów Gdyńskich),Filia nr 1 (ul. Kombatantów 2)Filia nr 2 (ul. Mieszka I 50)Filia nr 3 (ul. Bohaterów Westerplatte 10)Filia nr 4 (ul. Słoneczna 63)Filia nr 5 (ul. Śląska 7)Filia nr 6 (ul. Śląska 78)Filia nr 7 (ul. Krasińskiego 10)Filia nr 8 (ul. Matejki 38)Filia nr 10 (ul. Pomorska 34)Filia nr 11 (ul. Chełmońskiego 8)Filia nr 14 (ul. Wróblewskiego 35)
I. W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę? Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej. (Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi).
korzystam z informacji zamieszczonych na witrynie internetowej biblioteki, której dotyczy ankietakorzystam z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotecekorzystam z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)korzystam z zasobów elektronicznych (katalogi, bazy danych, czasopisma elektroniczne, książki elektroniczne, itp.)korzystam ze zbiorów biblioteki na miejscuposzukuję potrzebnych informacji (związanych np. z nauką, pracą zawodową, życiem codziennym, itp.)spędzam wolny czasuczestniczę w szkoleniach organizowanych przez bibliotekę (dotyczących np. korzystania z biblioteki, obsługi komputerów, finansów, itp.)uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez bibliotekęuczę się / pracujęwypożyczam zbiory do domu (książki, audiobooki, czasopisma i inne)
II. Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych? ---1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
III. Jak Pan/Pani ocenia: 1. warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
2. wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
3. godziny otwarcia nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
4. pracowników biblioteki nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
4a. kultura obsługi (życzliwość, nastawienie, pomoc) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
4b. kompetencje nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
4c. dyspozycyjność nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
5. zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
6. zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
7. zasoby elektroniczne (kompletność, aktualność baz danych, czasopism, książek, itp. w stosunku do oczekiwań) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
8. zasady wypożyczeń nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
8a. czas realizacji zamówienia nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
8b. dopuszczalna liczba egzemplarzy nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
8c. dopuszczalny okres wypożyczeń nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
9. usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
10. wydarzenia kulturalne organizowane przez bibliotekę nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
11. ofertę edukacyjną (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
12. witrynę internetową biblioteki (przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
13. możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
14. możliwości korzystania z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera) nd - nie dotyczy1 - bardzo źle2 - źle3 - średnio4 - dobrze5 - bardzo dobrze
IV. Metryczka 1. Płeć ---kobietamężczyzna
2. Wiek ---13-15 lat16-19 lat20-24 lat25-44 lat45-60 latpowyżej 60 lat
3. Status użytkownika (proszę wybrać dominującą możliwość) ---osoba ucząca sięosoba pracującaosoba niepracującaosoba pobierająca rentę / emeryturę
4. Jak często korzysta Pan/Pani z usług biblioteki? ---kilka razy w tygodniukilka razy w miesiącuprzynajmniej raz w miesiącurzadziej niż raz w miesiącuprzynajmniej raz w rokukorzystam sporadycznie (rzadziej niż raz w roku)
IV. Uwagi wypełniających ankietę: